۱۹ شهریور ۱۳۹۵

نیستی اما داری میبینی منو

شیشه‌ی محلول پاک کننده آرایش چشم رو تکون می‌دم. مایع بنفش و بی‌رنگ که یکی شدن رو پد می‌ریزم و می‌مالم رو پلک و بعدش رو لبم. حالا از مایع کرمی سفید رو پد دیگه‌ای می‌ریزم و آرایش باقی صورتم رو پاک می‌کنم و بعدش باز رو پلک و لب و مایع روغنی قبلی با مونده‌ی سیاهی‌ها و قرمزها میره.
از محلول بی‌رنگ خوشبویی روی پد سوم می‌زنم و هرچی مونده بود میره.
میرم دست‌هامو با صابون می‌شورم و خشک می‌کنم و برمی‌گردم جلوی آینه.
در کرم کوچیک دور چشمم رو باز می‌کنم و با نوک ناخنم کمی از کرم برمی‌دارم و دور چشم‌هام می‌مالم.
کرم بزرگ‌تر رو باز می‌کنم و بقیه صورتم رو کرم می‌زنم.
از کرم پمپی صورتی روی دستم می‌ریزم و میام تو تخت و پتو رو می‌کشم رو پاهام و پشت دست‌هام رو به‌هم می‌مالم و کرم رو پخش میکنم.
گذروندن ساعت‌ها سخته.
موبایلم رو برمی‌دارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر